Transportul în lumeAustralia şi OceaniaTransport feroviar in Australia

 

Topic: Prezentarea generala a transportului feroviar in Australia

186 posts, 43405 views
 
Go to page:  1  ... 2 3 4 5 6 7 8  ... 14
 
 

📖 Pagination options
Re: Prezentarea generala a transportului feroviar in Austral fl82

F. Trenuri de calatori push-pull

 In Australia exista si 3 astfel de trenuri de calatori:


-Electric Tilt Train (In Queensland, pe ecartament ingust de 1067 mm)
 Exista doua astfel de trenuri, construite in 1997 de catre Walkers Maryborough, si care circula pe ruta Brisbane Roma Street- Bundaberg- Gladstone- Rockhampton si din 2014 si pe ruta Brisbane Roma Street- Bundaberg.
 Fiecare astfel de tren este compus din 6 vagoane si doua locomotive in sistem „push-pull”, viteza maxima in regim comercial fiind de 160 km/h. Este alimentat cu curent electric la 25 Kvca.
 In mai 1999, in regim de teste, a atins 210 km/h.
 In 2006 si 2015 trenul este modernizat (sufera unele modificari).
45989940125_7ac1da60df_b.jpg (269.76 KB; downloaded 2578 times)

 


Re: Prezentarea generala a transportului feroviar in Austral fl82

-Diesel Tilt Train (in Queensland, pe ecartament 1067 mm)
 Exista 3 astfel de trenuri, construite intre anii 2003-2014, de catre EDI Rail, Maryborough, si care circula pe ruta Brisbane Roma Street- Bundaberg- Gladstone- Rockhampton- Townsville- Cairns Central.
  In 2014 inlocuieste trenul „The Sunlander” (compus din vagoane si locomotive diesel) pe aceasta ruta.
  Fiecare tren este compus din cate 7 vagoane si doua locomotive in sistem „push-pull”, viteza maxima fiind de 160 km/h.
800px-Cairns-tilt-train.jpg (192.18 KB; downloaded 2572 times)

 


Re: Prezentarea generala a transportului feroviar in Austral fl82

-XPT diesel train (in New South Wales, pe ecartament normal)
 Exista un numar de 60 de vagoane nemotoare si 19 capete motoare care formeaza aceste trenuri, construite intre anii 1981-1994, de catre Comeng Granville si ABB Transportation Dandenong.
 Fiecare astfel de tren este compus din doua capete motoare si 4 sau 7 vagoane nemotoare.
 Este echipat cu motoare diesel tip „Paxman Valenta” cu 12 cilindri, iar, incepand din anul 2000, cu motoare diesel tip „Paxman-VP-185”, tot cu 12 cilindri, care dezvolta 2001 cp, boghiuri motoare tip „PJA”, boghiuri purtatoare tip „NJA”, viteza maxima 160 km/h (dar in regim de teste a atins 193 km/h).
 Circula pe rutele: Sydney Central- Brisbane Roma Street, Sydney Central- Melbourne Southern Cross, dar si de la Sydney Central spre: Dubbo, Grafton si Casino.

 


Re: Prezentarea generala a transportului feroviar in Austral fl82

XPT Train
1024px-CountryLink_XPT_at_Central_railway_station,_Sydney.jpg (183.43 KB; downloaded 2567 times)

 


Re: Prezentarea generala a transportului feroviar in Austral fl82

-XPT Train- interior
1024px-NSW_TrainLink_XPT_First_Class.jpg (235.41 KB; downloaded 2572 times)

 


Re: Prezentarea generala a transportului feroviar in Austral fl82

-XPT Train- compartiment de clasa intaia
XPTdaysitter.JPG (101.75 KB; downloaded 2573 times)

 


Re: Prezentarea generala a transportului feroviar in Austral fl82

-XPT Train- compartiment vagon de dormit
800px-NSW_TrainLink_XPT_First_Class_Sleeper.jpg (232.79 KB; downloaded 2573 times)

 


Re: Prezentarea generala a transportului feroviar in Austral fl82

G. Rame electrice

 Acestea sunt utilizate ca trenuri urbane si suburbane de calatori in 5 orase din Australia:  Sydney, Melbourne, Brisbaine, Perth si Adelaide.


1. In Sydney (8 tipuri de rame electrice, din care un tip retras din circulatie)

-S
 In 1968 sunt testate primele 4 astfel de rame electrice in Sydney.
 Construite intre anii 1972-1980, de catre Comeng Granville si A. Goninan & Co Broadmeadow, in numar de 509 bucati (unitati), din care la un moment dat se mai aflau in exploatare 56 bucati (unitati).
 Fiecare astfel de rama electrica este compusa din cate 4 unitati (etajate), avand o capacitate de 112 locuri (unitatea motoare construita de Comeng) sau 113 locuri (unitate motoare construita de A. Goninan) sau 130 locuri (unitate nemotoare). Greutatea este de 47 tone (cele construite de Comeng) sau 45 tone (cele construite de A. Goninan), lungimea unei unitati este de 20,22 m, iar viteza maxima de 115 km/h.  Fiecare rama este prevazuta cu 4 motoare electrice de tractiune tip Mitsubishi (cu o putere de 150 Kw fiecare).
 In iunie 2019 sunt retrase din circulatie.
C3765_arriving_Erskineville.jpg (164.45 KB; downloaded 2585 times)

 


Re: Prezentarea generala a transportului feroviar in Austral fl82

-S - interior
800px-L,_R_&_S_Set_interior_vestibule_stairs,_hand_rails_and_doors.jpg (61.13 KB; downloaded 2569 times)

 


Re: Prezentarea generala a transportului feroviar in Austral fl82

-K
 Construite intre anii 1981-1985, de catre A. Goninan & Co Broadmeadow, in numar de 160 bucati (unitati). Toate se afla in exploadare.
 Fiecare astfel de rama electrica este compusa din cate 4 unitati (etajate), avand o capacitate de 106 locuri (unitatea motoare) sau 118 locuri (unitate nemotoare). Greutatea este de 45 tone, lungimea unei unitati este de 20,39 m.  Fiecare rama este prevazuta cu 4 motoare electrice de tractiune tip Mitsubishi (cu o putere de 150 Kw fiecare).
 Aceste rame apartin de depourile Flemington si Hornsby.
1024px-Sydney_Trains_K_Set_(cropped).jpg (145.84 KB; downloaded 2570 times)

 


Re: Prezentarea generala a transportului feroviar in Austral fl82

-C
 Construite intre anii 1986-1987, de catre A. Goninan & Co Broadmeadow, in numar de 56 bucati (unitati). Toate se afla in exploadare. La sfarsitul anilor 90 au fost reconstruite.
 Fiecare astfel de rama electrica este compusa din cate 4 unitati (etajate), avand o capacitate de 104 locuri (unitatea motoare) sau 115 locuri (unitate nemotoare). Greutatea este de 52 tone, lungimea unei unitati este de 20,39 m.
 Aceste rame apartin de depoul Flemington.
800px-Campsie_station_2007_(cropped).jpg (152.21 KB; downloaded 2569 times)

 


Re: Prezentarea generala a transportului feroviar in Austral fl82

C (interior)
800px-CityRailCSetInterior2.jpg (83.97 KB; downloaded 2572 times)

 


Re: Prezentarea generala a transportului feroviar in Austral fl82

-T (Tangara)
  Construite intre anii 1987-1995, de catre A. Goninan & Co Broadmeadow, in numar de 455 bucati (unitati), din care astazi se afla in exploadare 447 bucati (unitati).
  Fiecare astfel de rama electrica este compusa din cate 4 unitati (etajate), avand o capacitate de 112 locuri (unitatea motoare) sau 98 locuri (unitate nemotoare). Greutatea este de 42 tone, lungimea unei unitati este de 20,320 m,  sistem de tractiune cu chopper (furnizat de Mitsubishi Electric).
  Aceste rame apartin de depourile Flemington si Mortdale.
1024px-Sydney_Trains_Tangara_T54_at_Sydenham.jpg (212.53 KB; downloaded 2572 times)

 


Re: Prezentarea generala a transportului feroviar in Austral fl82

T (Tangara)- interior
800px-Tangara_T_Set_Vestibule.jpg (92.22 KB; downloaded 2568 times)

 


Go to page:  1  ... 2 3 4 5 6 7 8  ... 14
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Transport feroviar in Australia  • 
Choose destination

Since our 2310 forum members have written 423608 posts in 5275 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use