Regiunile RomânieiTransilvaniaJudețul BrașovTransportul în comun din municipiul Brașov (SC RATBV SA)

 

Topic: Troleibuze Solaris Trollino 18M

60 posts, 17243 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5
 
 

📖 Pagination options
Re: Troleibuze Solaris Trollino 18M Andrei98

Am surprins si eu 2 dintre cele 5 troleibuze care au iesit azi in probe.  Au  lasat o impresie buna pe langa cateva mici chichite care se regleaza pe parcurs care oricum sunt cauzate de faptul ca nu s-au putu face probe cu ele la iesirea din fabrica cum a fost posibil la Skode.


IMG_2647 by Andrei.CFRbv, on Flickr


IMG_2659 by Andrei.CFRbv, on Flickr


IMG_2680 by Andrei.CFRbv, on Flickr


IMG_2691 by Andrei.CFRbv, on Flickr

 


Troleibuze Solaris Trollino 18M Andrei Andraș

Mâine, 15 decembrie, ora 12:00, va avea loc, la capătul de linie Roman, conferința de presă a primarului Allen Coliban având ca temă punerea în circulație a primelor troleibuze Solaris din lotul de 25 de unități achiziționat de primărie cu finanțare nerambursabilă prin POR.

 


Re: Troleibuze Solaris Trollino 18M SPA29

Asa cum anunta si Andrei, azi au intrat la traseu primele cinci Solaris. Este vorba de 2026, 2027, 2028, 2029 si 2030. Probabil, dupa spusele reprezentatilor din RAT, aceasta este ultima zi in serviciu a troleibuzelor FBW (dar informatia nu este 100% confirmata, avand in vedere ca necesarul de vehicule la traseu inca nu este acoperit). Mai pe seara sper sa revin cu imagini mai multe, de la prezentarea acestora.
Intre timp, o filmare cu FBW 131 si Solaris 2027, realizata in capat la Saturn.


 



Re: Troleibuze Solaris Trollino 18M SPA29

Urmeaza o scurta prezentare fotografica cu cele cinci troleibuze iesite astazi. Vremea destul de neprietenoasa, dar sper ca in primavara/vara sa revin cu fotografii mai bune.

Pentru inceput #2026.
#2026_001.JPG (707.53 KB; downloaded 3160 times)

 


Re: Troleibuze Solaris Trollino 18M SPA29

#2027
#2027_001.JPG (844.22 KB; downloaded 3194 times)
#2027_002.JPG (746.87 KB; downloaded 3194 times)
#2027_003.JPG (806.97 KB; downloaded 3194 times)
#2027_004.jpg (400.45 KB; downloaded 3194 times)
#2027_005.JPG (620.25 KB; downloaded 3194 times)
#2027_006.JPG (616.17 KB; downloaded 3186 times)

 


Re: Troleibuze Solaris Trollino 18M cris_m

Eu cel putin nu imi dau seama, vizibil exista diferente intre cele 2 sub-tipuri? De partea de electronica stiu ca e facuta de producatori diferiti...

 


Re: Troleibuze Solaris Trollino 18M SPA29

#2028
#2028_001.jpg (1.14 MB; downloaded 3152 times)
#2028_002.JPG (595.53 KB; downloaded 3152 times)
#2028_003.jpg (858 KB; downloaded 3152 times)

 


Re: Troleibuze Solaris Trollino 18M SPA29

#2029
#2029_001.JPG (601.96 KB; downloaded 3145 times)
#2029_002.JPG (738.36 KB; downloaded 3145 times)
#2029_003.JPG (729.38 KB; downloaded 3144 times)
#2029_004.JPG (758.65 KB; downloaded 3144 times)
#2029_005.JPG (677.32 KB; downloaded 3145 times)

 


Re: Troleibuze Solaris Trollino 18M SPA29

#2030
#2030_001.JPG (791.42 KB; downloaded 3135 times)
#2030_002.JPG (688.03 KB; downloaded 3134 times)
#2030_003.JPG (664.91 KB; downloaded 3134 times)
#2030_004.JPG (641.27 KB; downloaded 3135 times)

 


Troleibuze Solaris Trollino 18M Andrei Andraș

cris_m wrote:
Eu cel puțin nu îmi dau seama, vizibil există diferențe între cele 2 sub-tipuri? De partea de electronică știu că e făcută de producători diferiți...
Sunt, atât de ordin estetic, cât mai ales tehnic. La Medcom, protecția de pe acoperiș merge până în spate, au trăgători clasici, în interior aranjarea din salon din spate a componentelor diferă: la Skoda avem dulap după ușa 4, la Medcom avem 3 scaune, iar dulapul e mutat pe stânga ca la autobuzele diesel.

Dar diferențele mai semnificative sunt pe partea tehnică și pe partea electronică. Exemplu: trecerea de pe rețea pe baterii nu se poate face din mers ca la Skode, ci trebuie oprit complet troleibuzul, luat contactul și pornit apoi pe baterii. Asta probabil pentru că troleibuzele nu sunt făcute pentru a utiliza bateriile zilnic. Ori dacă un șofer de Skoda vrea să caute o anumită componentă pe Medcom, n-o va găsi în același loc deoarece diferă și poziționarea componentelor troleibuzului.

 


  • Pok
  • Posted:
  •  

Re: Troleibuze Solaris Trollino 18M Pok

Acumulatorii sunt singura modalitate de mers fără rețea? De ex. dacă troleibuzul rămâne fără curent în rețea în mijlocul intersecției, trebuie să se comute pe baterii pentru a face "doi pași" pentru eliberarea intersecției?

 


Troleibuze Solaris Trollino 18M Andrei Andraș

Da. Doar nu voiai să aibă motor pe benzină / motorină.

 


  • Pok
  • Posted:
  •  

Re: Troleibuze Solaris Trollino 18M Pok

Nu. Am auzit că între timp s-au inventat alte lucruri, de ex. super-condensatoare; să fiu corectat dacă greșesc. Calculatoare care comandă inteligent invertoarele, care pot funcționa în mai multe regimuri, din mai multe surse; sau poate greșesc. Fără să dai reboot la vehicul - dacă tot o ardem pe sarcasm.

 


Go to page:  1 2 3 4 5
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Transportul în comun din municipiul Brașov (SC RATBV SA)  • 
Choose destination

Since our 2310 forum members have written 423270 posts in 5270 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use