MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrouM5 Drumul Taberei - Eroilor - Iancului - PantelimonM5 • Discuţii, planuri, ştiri

 

Topic: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului

8571 posts, 1267522 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 206 207 208 209 210 211 212  ... 613
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii generale: M5 (partea a III a) seraph1

S-a dat drumul la circulație pe noua deviere la intersecția Străzii Valea Ialomiței cu Aleea Ariniș.

 


Re: Discutii generale: M5 (partea a III a) Goldmund

In marile orase sunt cetateni care folosesc bicicleta, iar numarul acestora este in continua crestere. De aceea primariile de sector, primaria Capitalei ar trebui sa aiba deja planuri nu numai cu P&R(mai ales la capetele magistralelor de metrou), dar si locuri amenajate si pazite pentru biciclete. Numarul Parkhaus-urile pentru biciclete este intr-o crestere exploziva. Cateva exemple:
https://www.google.de/search?q=Fahrradp...80&bih=925
Modify message

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale: M5 (partea a III a) sab

Pazite ?  Pai oriunde in lumea asta ce este "free" nu este pazit. Si masina ti-o lasi in prcare la hipermarket pe propria raspundere.
Daca vrem parcari pazite...costa. Si nu vad eu eco-biciclistii sa scoata vreun ban.
Cea mai buna paza..legi roata si iei saua . Sau mai bine...invers :lol:

 


Re: Discutii generale: M5 (partea a III a) subway guru

Eco-biciclistii sunt dispusi sa inghita 'gratis' doar gaze;e de esapament. ca alea de sist nu e eco!

 


Re: Discutii generale: M5 (partea a III a) George

Biciclistii normali (nu vorbesc de hipsteri si fanatici ecologisti) ar aprecia sa poata lasa bicicleta la primul nivel al statiei de metrou (vestibul, parca?), nu departe de turnicheti, unde sa existe o minima paza (si sigur, locuri unde sa poata fi legate), nu sus, unde furtul e garantat.
De asemenea, ar aprecia sa aiba acces in metrou macar la orele 19 si, eventual in conditii restrictive (gen in intervalul 7 - 7.30) si dimineata.

Mistouri, slava Domnului, sunt destule. Poate mai vorbim si despre M5, ca am vazut, @subway guru, ca nu mai dai nicio informatie despre ceea ce urmeaza. Probabil esti oftical de mitocania si mistoul multora de pe aici, dar cred ca multa lume decenta asteapta informatii in conditiile in care comunicarea oficiala este zero.

 


Re: Discutii generale: M5 (partea a III a) Nightwolf

Forumul a avut partea de o prea mare popularitate in presa .... parerea mea!

Eu imi aduc aminte acum 3-4 ani pe thread-ul de Basarab si pe platforma veche a forumului ca eram 15 insi .... si nicio idee de balacareala ....

 


Re: Discutii generale: M5 (partea a III a) shoppy

Nu e vorba de popularitate in presa, e vorba de acelasi fenomen care a stricat si comunitatea pasionatilor feroviari si care se pare ca e blestemul actualei generati: prea multi tineri cu prea mult timp liber, prea putina cultura si prea putina educatie s-au trezit peste noapte total nesupravegheati de parinti si cu un calculator in fata.

Pozele se aduc atunci cand e posibil, informatiile lafel.

Eu zic sa lasam pastilele astea cu biciclistii, ecologistii, hipsterii, cianurile si sisturile pentru club, ca altfel ajungem sa en certam si poluam subiectul.

 


  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale: M5 (partea a III a) 133 313

George wrote:
Mistouri, slava Domnului, sunt destule. Poate mai vorbim si despre M5, ca am vazut, @subway guru, ca nu mai dai nicio informatie despre ceea ce urmeaza. Probabil esti oftical de mitocania si mistoul multora de pe aici, dar cred ca multa lume decenta asteapta informatii in conditiile in care comunicarea oficiala este zero.


Bine ca macar sunt mistouri gratuite si nu pe bani ca afisele alea cu in 3 ani aici va fi statia TA de metrou. In 3 ani incepand din 2020. Am sa iau initiativa si am sa le modific personal pe persoana fizica.
Desi daca stau si ma gandesc nu sunt tocmai gratuite, daca te angajezi la 3 TBM-uri si lucrezi cu 1...

 


Re: Discutii generale: M5 (partea a III a) Lixandru Dragos-Liviu

Informaţii de ieri, 18 martie, primite din partea unui prieten, astfel:
   – La staţia Parc a dispărut până şi acea grindă uitată, precum şi tot pământul care era pe marginile şantierului, dinspre parc.
   - La Romancierilor, excavatorul de adâncime a terminat şi era mutat la parcare, banda mai scotea puţin pământ, iar toată cantitatea de fier era coborâtă la nivelul radierului!
   - La galerie, nimic nou: se sapă foarte încet.
   - La depou nu s-a mai realizat nimic la vreo porţiune de PS, doar ceva pământ săpat spre Kaufland.
   - La Valea Argeşului, nimic
   - La Râul Doamnei, de asemenea, nimic.

 


Re: Discutii generale: M5 (partea a III a) seraph1

20 Martie 2014.
In data de 13 martie 2014 s-a finalizat executia celui de-al doilea tunel situat pe interstatia Orizont - Favorit, in lungime de 359 m, lucrare executata cu cel de-al doilea TBM – Tunelling Boring Machine, botezat „Sfanta Filofteia” care a reusit spargerea peretelui mulat si intrarea in statia Favorit.
Lucrarile s-au derulat in conditii tehnice si de siguranta, cu functionarea corespunzatoare a tuturor instalatiilor care concura la realizarea tunelurilor, asa cum s-au desfasurat pe tot parcursul executiei pana la acest moment.
Realizarea celui de-al doilea tunel de pe interstatia Orizont - Favorit, a inceput la data de 24.02.2014 si inaintarea a fost efectuata cu o medie de 19,94 metri liniari pe zi, dar si cu o viteza record de executie intr-o singura zi de 40,5 metri, respectiv 27 de inele montate.
Se estimeaza ca in prima jumatate a anului 2015 structura statiilor si tunelurilor va fi gata. Urmeaza lucrarile de montare a caii de rulare, cele de automatizari si finisajele. Termenul preconizat pentru darea in folosinta a tronsonului Raul Doamnei - Eroilor 2 este al doilea semestru al anului 2016.
“LINIA DE METROU MAGISTRALA 5 - SECTIUNEA RAUL DOAMNEI – EROILOR (PS OPERA) INCLUSIV VALEA IALOMITEI” este finantata din fonduri structurale nerambursabile in cadrul Programului Operational Sectorial – “Transport” 2007-2013.

http://www.metrorex.ro/_read312-1

Deja au început comunicatele care devansează termenul de finalizare. Din următorul comunicat probabil vom afla că darea în folosintă va fi în primul semestru al anului 2017 și tot așa. Oamenii aceștia nu au nici cea mai mică jenă.

 


Re: Discutii generale: M5 (partea a III a) andrei11

Si viteza medie de tranzitare a unei statii, deci cand nu sapa care e ? Din calcule deduc ca e mult mai usor sa sapi decat sa nu sapi. Din Misterele Bucurestilor, film cu Florin Piersic si Magda Barbu. Si altii.
Daca ar fi gasit pamant in loc de o statie construita la rosu, cu viteza medie cu care se lauda tovarasii, statia Orizont ar fi fost tranzitata in vreo 2 saptamani. Si Favorit in vreo 3.

 


Re: Discutii generale: M5 (partea a III a) survola

Crezi ca se bat recorduri si atunci cand nu sapa, ci doar tranziteaza o statie?
Acum, daca suntem corecti, masinaria este proiectata pentru "sapat-viteza", nu pentru translatari "pe uscat".

 


Re: Discutii generale: M5 (partea a III a) URANUS

Azi 20 martie pe la orele 16 - 17 am dat o raita prin cartier:
AM - la suprafata erau boltari cam pentru 30 de inele, daca nu chiar mai multe.
O - se lucra in subteran
F - se lucra in subteran
TV - abia azi a fost finalizat radierul (erau 2 elefanti + cife)
PDT - erau cativa muncitori (max. 10), am vazut si eu santul care cred ca e sapat de-a lungul PM realizati pana acum
R - se mai evacua pamant doar cu banda transportoare. La suprafata era ceva armatura pentru radier.
Galerie - se lucra timid
VA - era o betoniera (probabil se lucra la PC)
RD - nimic
VI - s-a mai excavat ceva pamant spre Kaufland ba chiar s-a turnat si o portiune de beton de egalizare pentru continuarea radierului (zona centrala). Am vazut ca pentru lateralele PS-ului deja finalizat se monteaza esafodaje pe toata lungimea ramasa, probabil ca se vor turna dintr-o bucata (lateralele).

 


  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale: M5 (partea a III a) 133 313

seraph1 wrote:
20 Martie 2014.

Se estimeaza ca in prima jumatate a anului 2015 structura statiilor si tunelurilor va fi gata. Urmeaza lucrarile de montare a caii de rulare, cele de automatizari si finisajele. Termenul preconizat pentru darea in folosinta a tronsonului Raul Doamnei - Eroilor 2 este al doilea semestru al anului 2016.
“LINIA DE METROU MAGISTRALA 5 - SECTIUNEA RAUL DOAMNEI – EROILOR (PS OPERA) INCLUSIV VALEA IALOMITEI” este finantata din fonduri structurale nerambursabile in cadrul Programului Operational Sectorial – “Transport” 2007-2013.

http://www.metrorex.ro/_read312-1


Ce haios. Pai acum are sens directia lucrarilor. S-a terminat programul!   :twisted:

 


Go to page:  1  ... 206 207 208 209 210 211 212  ... 613
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: M5 • Discuţii, planuri, ştiri  • 
Choose destination

Since our 2312 forum members have written 423429 posts in 5274 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use