Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLucrări finalizate începând cu anul 2006

 

Topic: Strapungere 1 Mai - Drumul Sarii (2010 - 2011)

297 posts, 77613 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
 
 

📖 Pagination options
Re: Strapungerea 1 Mai - Drumul Sării ViitorulPrimar

Ma indoiesc ca va avea 2 benzi pe sens.Din cate se vede, camionul rosu ocupa cam o jumatate de strada.Deci o singura banda pe sens.Iar Marinescu Constantin la fel,cu trotuarele mai inguste evident si fara locuri de parcare.

Legat de trotuar,partea asfaltata ar fi pentru biciclete,iar cea pietruita pentru pietoni.

 


Re: Strapungerea 1 Mai - Drumul Sării Dominatrix

ViitorulPrimar wrote:
Ma indoiesc ca va avea 2 benzi pe sens.
2 benzi pe sens vor fi numai intre intersectia 1 Mai/Sibiu si baraca MApN.

 


Re: Strapungerea 1 Mai - Drumul Sării ViitorulPrimar

Dominatrix wrote:
ViitorulPrimar wrote:
Ma indoiesc ca va avea 2 benzi pe sens.
2 benzi pe sens vor fi numai intre intersectia 1 Mai/Sibiu si baraca MApN.

Da, ai dreptate.Ma intreb cum se va face transferul de la 2 benzi la o singura banda pe sens? Probabil cu tupeu :D
Azi am fotografiat si strada Marinescu Constantin .Se vede ca pe toata strada a fost turnat primul strat de asfalt ,urmand ca stratul final de asfalt sa fie turnat in curand.
Trotuarele sunt la stadiul de strat de nisip,iar pe alocuri deja s-a pus piatra cubica.
Fotografie3095a.JPG (143.33 KB; downloaded 3337 times)
Fotografie3117a.JPG (122.24 KB; downloaded 3337 times)
Fotografie3142a.JPG (144.94 KB; downloaded 3338 times)
Fotografie3146a.JPG (123.23 KB; downloaded 3338 times)

 


Re: Strapungerea 1 Mai - Drumul Sării ViitorulPrimar

Pentru cele 50 de poze strada cu 1 Mai am pus urmatorul link(pozele cu 1 Mai incep de la randul 2 in jos).
http://s1213.photobucket.com/albums/cc4 ... 9QQtppZZ24

 


Re: Strapungerea 1 Mai - Drumul Sării fider

Este cat se poate de amuzanta uimitoarea realizare cu strapungerea 1 Mai (Compozitorilor)- Drumul Sarii. In primul rand acea strada a fost voit inchisa intr-o perioada si pana prin 1989 la ordin pare-se pentru ca deranja prin traseul in spatele comandamentului de telecomunicatii al M*Pn si mai ales garajul plus poligoanelor din apropiere. In consecinta, desi strada a existat, ea a disparut ca prin facut candva. Denumirea arterei din 1984 nu poate decat sa confirme ca artera urma candva sa fie unificata si largita, marturie ramanand si zona de case nedemolata inca dintre Str. Sibiu - Bd. Ghencea ce urma a fi sistematizata. Nota: imaginile nu imi apartin si sunt preluate din scanarile hartilor facute de rosetti61.

Din motivele de mai sus mi se pare ca se face mult prea mult caz pentru o amarata de asfaltare si bordurare, instalatie de canalizare, iluminat cand traseul nu a implicat in realitate expropieri. Discutia mi s-a parut de-a dreptul puerila la un moment dat cand se prezenta drept o mare si importanta "penetratie". Probabil ca in context romanesc si o amarata de asfaltare e mare eveniment. Pe de alta parte nu sufla nimeni o vorba de Sos. Nordului si artificiala gatuire care apare dintr-un motiv cretin de amenajare urbana facuta in anii '80 pentru a indeparta rutele nedorite dinspre Aviatorilor si Floreasca spre Barbu Vacarescu pentru a ajunge in Baneasa la ordinul Tovarasului. Curios este ca nimeni nu sesizeaza o anomalie si o treaba mult mai cretina care afecteaza si acum circulatia oricum proasta dinspre Nord si forteaza la aberatia Pasajului Baneasca care nu are rampe dar uneste doua directii de circulatie conflictuale. Faptul ca nici nu se va face nimic vreodata este destul de clar pentru ca interesul zonei sat Francez si a unor stradute tembel de inghesuite pe care s-au aprobat constructii cu inaltime mare a fost spaga mare a directiei urbanism in a crea o zona aparent prospera si cu circuit semi-inchis asa cum isi doresc nesimtitele elite de carton.
Strapungerea 1 Mai existenta inca din 1962.JPG (129.69 KB; downloaded 3046 times)

 


  • Mircea G
  • Posted:
  •  

Re: Strapungerea 1 Mai - Drumul Sării Mircea G

fider wrote:
Este cat se poate de amuzanta uimitoarea realizare cu strapungerea 1 Mai (Compozitorilor)- Drumul Sarii. In primul rand acea strada a fost voit inchisa intr-o perioada si pana prin 1989 la ordin pare-se pentru ca deranja prin traseul in spatele comandamentului de telecomunicatii al M*Pn si mai ales garajul plus poligoanelor din apropiere. In consecinta, desi strada a existat, ea a disparut ca prin facut candva. Denumirea arterei din 1984 nu poate decat sa confirme ca artera urma candva sa fie unificata si largita, marturie ramanand si zona de case nedemolata inca dintre Str. Sibiu - Bd. Ghencea ce urma a fi sistematizata. Nota: imaginile nu imi apartin si sunt preluate din scanarile hartilor facute de rosetti61.


Ambele harti sint eronate. Nu a existat strada acolo , acolo a fost poligon de tragere .... Se dorea in viitor o strada dar nu s-a facut nimic pina acum .

 


Re: Strapungerea 1 Mai - Drumul Sării fider

Sa vedem:
1) strada a fost realizata prima data probabil in apropierea anului 1926, cimitirul Ghencea este si el delimitat clar, spatiul ocupat de cimitir fiind mai mic decat in prezent
2) in 1947 strada si poligonul sunt definite destul de clar in raport cu constructiile existente, nu mai aducem in discutie ca este prezentata si situatia de dupa razboi deci tot ce tine de armata e destul de clar definit
3) in 1962 strada este prezenta
4) in 1984 strada capata o denumire mai actuala
5) la muzeul CFR exista o harta a metroului care indica o artera rutiera cu grosime normala, deci lata cel putin cat Bd. Compozitorilor partea veche, cvasi paralela cu Bd. Ghencea si Drumul Taberei

Argumente suplimentare: in 1926 se observa clar ca strada respectiva a aparut inaintea celor care definesc triunghiul cu capatul in Str. Culcer, asadar strada paralela cu Drumul Taberei a existat de la inceput si suplimentar, Drumul Taberei are exact amplasarea si directia data in 1926 de expansiunea orasului.

Pe ansamblu, poate ar fi mai corect sa admitem ca legatura Compozitorilor - Drumul Sarii a existat de la bun inceput dar a fost inchisa undeva, probabil dupa 1984, asa cum au mai fost inchise in diverse feluri si alte strazi tot la ordinul tovarasului, "urmele" putand fi sterse destul de usor.
Buc_1926.JPG (39.96 KB; downloaded 2715 times)
Buc_1947.JPG (59.28 KB; downloaded 2715 times)

 


Re: Strapungerea 1 Mai - Drumul Sării DanCld

Asfaltarea generalizata a strazilor urbane este de data recenta, istoric vorbind. Practic drumul de pamant a existat totusi "din totdeauna" si s-a tinut seama de pozitia lui in delimitarea cimitirului. E aceeasi discutie ca si in cazul "Trafic Greu" si aparitia pe harti a unor pseudo-strazi de-a lungul caii ferate istorice - putem accepta ca si acolo ca si aici a existat o cale de comunicatie insa nu o strada la standard de secol 20 sau 21.

 


Re: Strapungerea 1 Mai - Drumul Sării fider

De acord cu acest punct de vedere. Totusi, ironia ramane: care este "strapungerea" si mareata lucrare cand, de fapt, in mare, este vorba de o asfaltare si cam atat. In plus, segmentul de strada de la intersectia cu Str. Culcer si pana la Drumul Sarii era asfaltata (sper sa nu gresesc) cel putin din 1990.

Pe ansamblu, lucrul deranjant este ca se minte grosier cand se spune ca este o "strapungere" pentru ca, in realitate, legatura exista. Desigur, nu da bine sa se spuna ca se face doar o amarata de asfaltare, bordurare, betonare, canalizare plus plantare de stalpi.

Pe de alta parte, strada aceasta a avut un statut mai special ceea ce confirma ca era, in realitate, inchisa de la un moment dat incolo. In primul rand, daca retin bine, strada (fara pavaj doar cu pamant batatorit) era lata cat bulevardul Compozitorilor doar pana spre marginea ultimei cladiri de locuinte (bloc), cam la 50 metri de intersectia cu strada Sibiu, apoi se ingusta brusc in apropierea unui gard de beton si nu mai era "rutiera" continuand ca un fel de alee nedefinita. Partea interesanta este ca gardul acela de beton nu facea parte, propriu-zis, din cel al cimitirului, ci era o prelungire a lui pe o latura, fapt care iarasi confirma o ingustare artificiala in ideea "diparitiei" strazii.

 


  • Mircea G
  • Posted:
  •  

Re: Strapungerea 1 Mai - Drumul Sării Mircea G

Am stat in zona respectiva , la nici 500 de metri .... Din 1965 . Nu a existat drum , nimic . Acolo erau doar dimburi de pamint inalte de 4-5 metrii si perpendicular pe ele unul," urias " care era paralel cu actuala strada Sibiu , si tinea protectie impotriva gloantelor . Nu se putea trece pe acolo nici cu piciorul , Erau dimburile , boscheti , otetari ... Acolo am copilarit , acolo m-am jucat , pe poligon . Acesta era numele . Strada poate fi pe harta , dar in realitate nu a fost .
Poligonul a inceput sa dispara cind s-a introdus canalizarea ( canalul colector ) pe strada Compozitorilor ( actuala 1 Mai ) , in anii 70 si ??? nu retin perfect . Atunci a disparut dimbul cel mai mare si s-a ras ( demolat ) acel pinten al cimitirului care se intindea si pe Compozitorilor apoi a inceput constructia de blocuri intre Compozitorilor - Ghencea si zona Sibiu - Haiducului ( cu largirea strazii Sibiu )
Turnul de apa de la Favorit / Sibiu . a fost in unitatea militara ! iar bucata de strada de la Favorit la Orizont era circulabila numai pe partea magazinelor , partea spre oras era unitate militara . Destinatia lui initiala dupa restringerea unitatii , a fost loc de joaca , s-a igienizat si facut cofetarie cu terasa , apoi centru de piine si lapte ....
Asa ca Dr Taberei il cunosc perfect ...

 


Re: Strapungerea 1 Mai - Drumul Sării subway guru

Mircea G wrote:
Am stat in zona respectiva , la nici 500 de metri .... Din 1965 . Nu a existat drum , nimic . Acolo erau doar dimburi de pamint inalte de 4-5 metrii si perpendicular pe ele unul," urias " care era paralel cu actuala strada Sibiu , si tinea protectie impotriva gloantelor . Nu se putea trece pe acolo nici cu piciorul , Erau dimburile , boscheti , otetari ... Acolo am copilarit , acolo m-am jucat , pe poligon . Acesta era numele . Strada poate fi pe harta , dar in realitate nu a fost .
Poligonul a inceput sa dispara cind s-a introdus canalizarea ( canalul colector ) pe strada Compozitorilor ( actuala 1 Mai ) , in anii 70 si ??? nu retin perfect . Atunci a disparut dimbul cel mai mare si s-a ras ( demolat ) acel pinten al cimitirului care se intindea si pe Compozitorilor apoi a inceput constructia de blocuri intre Compozitorilor - Ghencea si zona Sibiu - Haiducului ( cu largirea strazii Sibiu )
Turnul de apa de la Favorit / Sibiu . a fost in unitatea militara ! iar bucata de strada de la Favorit la Orizont era circulabila numai pe partea magazinelor , partea spre oras era unitate militara . Destinatia lui initiala dupa restringerea unitatii , a fost loc de joaca , s-a igienizat si facut cofetarie cu terasa , apoi centru de piine si lapte ....
Asa ca Dr Taberei il cunosc perfect ...

Confirm ca nu s-a gasit nici cea mai mica urma de 'drum' pe portiunea 'lata', ceea ce confirma ca era un 'drum de pamant' doar pe harta, intr-o zona 'extra-urbana'...pe 'strapungere' nu erau decat gunoaie si 'pamant de flori'...
Stradelele inguste din zona 'intraurbana' veche sunt strazi cu 'caldaram' (bolovani de rau) peste care s-a aruncat 'la mishto' o pojghitza de asfalt...asa ca acum a fost nevoie sa fie 'sapate' si sa se faca o 'infrastructura rutiera' care sa 'rupa' cu traditzia 'otomana'...
'Sabiutza' aia n-avea nici macar trotuare...

 


Re: Strapungerea 1 Mai - Drumul Sării Gabi23

Le-a trebuit cinci ani să ne facă o scurtătură

Edilii au reuşit cu chiu cu vai să prelungească strada care leagă sectorul 5 de sectorul 6
Aproape cinci ani! Atât le-a trebuit edililor să termine un drum de 460 de metri, ce face legătura între cartierele Drumul Taberei şi Drumul Sării. Scurtătura, ce va fi inaugurată la sfârşitul acestei săptămâni, îi va ajuta pe şoferi să ocolească intersecţiile-calvar de la Răzoare şi 13 Septembrie.
Aprobată la sfârşitul anului 2006, pe vremea fostului edil Adriean Videanu, şi începută abia în mandatul lui Oprescu, „străpungerea 1 Mai" este gata abia acum.
Lucrarea este esenţială pentru şoferii din zonă, întrucât îi ajută să ajungă ori să iasă din cartierul Drumul Taberei fără să mai piardă zeci de minute în intersecţia de la Răzoare, sau în cea de la 13 Septembrie.
Practic, edilii au pierdut aproape cinci ani pentru a extinde strada Lt. Constantin Marinescu (între cimitirul Ghencea şi Bd. 1 Mai) cu 460 de metri.
Această arteră face legătura între Drumul Sării şi Bd. 1 Mai (fost Compozitorilor). Ieri, muncitorii încă mai lucrau la trotuare şi la gardurile împrejmuitoare, însă ne-au dat asigurări că la sfârşitul acestei săptămâni şoferii vor putea circula pe aici.
Dacă înainte drumul era o uliţă înfundată, plină de gropi şi nămol, acum noua şosea are piste de biciclişti, două benzi pe sens (între Bulevardul 1 Mai şi strada Lt. Constantin Marinescu) şi stâlpi de iluminat public.
În 2006, atunci când proiectul a fost aprobat de consilierii generali ai Capitalei, valoarea totală a acestuia era de peste 3,3 milioane de euro.
"E bine că au făcut străpungerea, dar ar fi bine să facă ceva şi cu semafori­zarea din zonă"Carol S.,  55 de ani
"Mă bucur că nu mai stau la Răzoare. E cel mai mare câştig" Radu Tică, 51 de ani

Sursa: Click.ro
http://www.click.ro/actualitate/bucures ... 82057.html

 


Re: Strapungerea 1 Mai - Drumul Sării fider

Desi se tot incearca sa se spuna ca strada nu a existat, realitatea este ca ceva de latimea unei poteci exista totusi chiar si in portiunea cea mai ingusta, lucru care a fost pana la urma admis. Simplul fapt ca nu e vorba de o strapungere ci mai mult de o supralargire sau reabilitare schimba destul de mult laudarosenia nemeritata pentru maretul proiect. In fine, nu mai e necesar sa mai discutam despre asta, cei care au fost implicati mai mult sau mai putin in proiect au impresia ca au facut o treaba extraordinara, cei care au mers macar o data pe "poteca" respeciva, stiu ca realitatea nu e tocmai asta. Drept exemplu observati maretele trotuare de pe "noua" strada. Sunt extrem de inguste si spatiul verde lipseste aproape cu desavarsire. Pe de alta parte, in zona pasajului Basarab a existat obsesia de a se amenaja un minim de spatiu verde, asadar nu era vorba ca nu se putea face si la strada despre care vorbim, cel putin pe capatul lat cat ca pur si simplu "nu s-a vrut".

Revenind la circulatie, aspectul vesel este si ramane altul: cati oameni isi imagineaza ca noua legatura va rezolva problema. Se vede ca nu am depasit inca sindromul de provenienta occidentala in care cat mai multe strazi inseamna ca e bine, chit ca ele nu fac decat sa arunce circulatia in alte fundaturi si strazi care nu pot prelua circulatia existenta daramite pe cea suplimentara.

Pe scurt:
- in trecut, mai toti soferii aparent "destepti" fentau semaforul de la intersectia Str. Sibiu cu Dr. Taberei via Aleea Haiducului.

Chestia nu rezolva in realitate problema decat aparent pentru ca in cazuri extreme circulatia era blocata imediat dupa intersectia Str. Sibiu cu Dr. Taberei continuand pe Dr. Taberei, partial si pentru ca permanent vroiau sa se inscrie cei din Aleea Haiducului, desi, in teorie ar fi trebuit sa nu se poata inscrie in asemena masura cat timp fluxul majoritar era dinspre Dr. Taberei si acei soferi asteptasera regulamentar la alte semafoare. Rezultatul "scurtaturii" era jalnic pana la urma economisind timpul de parcurs cu 5 minute nu cu cat se laudau cei care faceau manevra. Pe de alta parte cine continua pe Dr. Taberei mergea catre Razoare de aceea e irelevant cand stai in plus 5 minute dar trec vreo 20 de minute pana ajungi la Razoare. Inteligenta Romaneasca este insa cea de "a lua fata" nu de a avea o solutie buna cap-coada.

- in viitor, probabil o parte din soferi se vor orienta spre Drumul Sarii, avand impresia ca scurteaza traseul.

"Surpriza" este ca si in prezent Drumul Sarii este extrem de aglomerat dimineata, in zi de lucru, spre Razoare, cam cat este si Dr. Taberei in aceeasi directie. Pe ansamblu rezultatul va fi tot 0. Singura diferenta va fi in teorie timpul necesar pentru a ajunge dinspre Razoare spre Drumetului, caz in care intersectiile mici de pe drumul Sarii si lipsa unei intersectii precum Bd. Vasile Milea vor economisi cam cel putin 5-7 minute. Pe scurt, diferenta nu va fi unde se plange majoritatea ca e rau, adica timpul de parcurgere din Dr. Taberei spre Razoare. In plus, cel putin acum, durata undei verzi dinspre Dr. Sarii spre Razoare si invers nu e tocmai favorabila. Fluxul pe directia Sibiu - Dr. Sarii - Petre Ispirescu este putin probabil sa fie afectat prea semnificativ deoarece Bd. Ghencea se aglomera oricum spre 13 Septembrie cam cat se aglomera si Drumul Sarii spre 13 Septembrie. Poate vor aparea alte scurtaturi de doi lei pentru a lua fata si iesi mai aproape de semaforul de la intersectia 13 Septembrie cu Drumul Sarii sau a-l evita complet.

 


Re: Strapungerea 1 Mai - Drumul Sării ViitorulPrimar

Iesind de pe strada 1 Mai -Constantin Marinescu ai 2 variante:
Una e spre Razoare ,deci nu ai rezolvat nimic.
Cealalta este spre 13 Septembrie.Pe 13 Septembrie poti sa o iei fie pe la intersectia 13 Septembrie-Drmul Sarii,fie pe la intersectia 13 Septembrie-Mihail Sebastian.
Problema este ca si aceste 2 intersectii de pe 13 Septembrie sunt foarte aglomerate dimineata.Imi aduc aminte cum era blocata str 13 Sept, de la Soseaua Progresul pana la strada Margeanului si bulevardul Ghencea.Stateai 30 minute sau mai mult pana scapai de ambuteiajul din zona.
Dar astea sunt singurele variante .
Pe harta sunt aratate:
- cele 3 intesectii(cercurile cu rosu)
-zona industriala care blocheaza zona(dreptunghiul verde)
-strada 1Mai -Marinescu(linia rosie)
1mai.JPG (244.8 KB; downloaded 3476 times)

 


Go to page:  1  ... 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări finalizate începând cu anul 2006  • 
Choose destination

Since our 2308 forum members have written 423171 posts in 5270 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use